Poznate poslovice: 9672

Članak

Svakomu je Bog hrane ostavio.

Riječi su ključevi srca.

Tajna čovekovog bića nije u tome da živi, već zašto živi.

Da su bolji gosti, bila bi bolja i čast.

Prodati rog pod svijedu.

Lijepo cvijeće ne mora i lijepo mirisati.

Ko vređa nebo, nema kome da se moli.

Svoje branim, radim pa imam.

Koji neljubi svoga brata, onog tudja biju vrata.

Dobar liječnik ne mora biti znanstvenik.

Čista tuga je isto tako nemoguća, kao i čista radost.

Ne daj mi, Bože, ono što mi majka misli, već mi daj ono što mi žena misli (kada je čovjek izvan kuće, majka misli na nesreću a žena misli da je otišao kod druge).

I moja bi majka znala pitu pedi!

U bogatim obiteljima ima više grješnika.

Čoveku je data reč, da preruši svoje misli.

Od zla oca još od gore majke (ne mogu ni djeca biti valjana).

Odgovori

